Zeleni čaj drastično spriječava nastanak raka dojke!

27.06.2010 |

Zeleni čaj i gljive umanjuju vjerojatnost nastanka raka dojki, i to za 90%. Nemojte propustite čitanje ovog članka!


Zdrav način života vrlo je važan i prije oboljenja. (PhotoXpress)

Zdrav način života vrlo je važan i prije oboljenja. (PhotoXpress)

U Kini se rak dojki pojavljuje čak četiri do pet puta rjeđe nego što je to slučaj u zapadnim državama. Tako velika razlika pojavnosti oboljenja privukla je pozornost istraživača, ne bi li otkrili što je tome razlog. Vjerojatno je tu još vrlo mnogo nepoznanica, no veo sa tajne polagano se podiže.

Koliko dnevno treba pojesti gljiva?


Istraživači su (istraživanja su proveli istraživači Univerziteta zapadne Australije, u Perthu) kod dviju skupina Kineskinja uspoređivali konzumaciju gljiva i zelenog čaja. U jednoj su skupini bile žene koje su imale rak dojke, a u drugoj one koje ga nisu imale. Njihovo je istraživanje pokazalo da žene koje dnevno pojedu najmanje 10 grama svježih gljiva, imaju za 64% manju vjerojatnost obolijevanja od raka dojki. Sušene gljive imaju manji učinak nego svježe. Navodno je učinak zelenog čaja još snažniji. Žene, koje redovno piju zeleni čaj, navodno imaju čak 90% manju vjerojatnost da će oboljeti od raka dojki.

 

Druge pozitivne “popratne pojave” gljiva i zelenog čaja

Već su i drugi istraživači potvrdili učinak gljiva i zelenog čaja u borbi protiv raka. Gljive mogu zakočiti rast tumora i ojačati imunitetski sustav. Isto tako mogu spriječiti proizvodnju hormona estrogena. Zeleni čaj sadrži polifenole, koji iz krvi uklanjaju slobodne radikale i tako otežavaju razvoj raka dojki. Polifenoli su vrlo snažni antioksidansi, a možemo ih naći u nekim dijelovima pojedinih biljaka, posebno u ljuskama bobica grožđa, kao i u ekstraktu sjemenki grožđa.

Najbolji lijek je zdrav način života

U cijeloj je priči najvažnije biti svjestan kako nema niti jednog čudesnog lijeka koji će nas u trenutku osloboditi raka dojki, ili bilo koje druge bolesti. Gljive i zeleni čaj mogu biti vrlo dobri pomagači, ali nikada ih ne možemo upotrebljavati kao lijek koji će nedvojbeno brinuti o našem zdravlju. Za svoje ćete se tijelo najbolje brinuti i najkvalitetnije zaštititi ako će vaša prehrana biti raznovrsna i uravnotežena. Ali nije samo prehrana ta koja može djelovati ljekovito, već i cjelokupan način života treba biti zdrav i uravnotežen. Ako je vaš način života općenito prilično nezdrav, morate biti svijesni toga da vam neće pomoći ni gljive niti zeleni čaj. Osim prehrani, stručnjaci velik utjecaj pripisuju utjecajima kulture i drugačijem načinu života. Sport i kretanje su u Kini na ljestvici vrijednosti smješteni mnogo više nego kod nas. Uostalom, oni svoju djecu još u ranom djetinjstvu navikavaju na kretanje.

Znate li da svrab grudi može značiti rak dojke, viš eo tome saznajte Opens external link in new windowovdje!

 


Tagovi

  

Ocjena 5.00 (1 gl.)
Vaša ocjena: 

Dečko dana

Zadnje poruke u forumu

mirobrada
mirobrada 17. Jan 2012 evo cijeli filmic: xhamster.com/movies/638305 /teach_your_girl_how_to_squirt _tantric_massage_cireman.html kaze da...
squirtanje
heroj
heroj 16. Jan 2012 Meni se to često dešava. Ja mogu jebati i do tri sata, a nikako svršiti. Često moramo upotrebiti i lubrikant za obično...
seks bez orgazma
Dieter_B.
Dieter_B. 16. Jan 2012 fotke možeš staviti u galeriju.
Samo sexy fotke

Anketa

ANKETA