Zbog vina muškarcima duže stoji!
Talijanski su istraživači dokazali da konzumiranje umjerenih količina crnog vina poboljšava spolni život.
Crno vino je dobro za oboje. U umjerenim količinama, dakako. (PhotoXpress)
Pridružite nam se i na Facebooku!
Chianti i ženska seksualnost
Studija što je pod vodstvom Dr. Nicola Mondainija nedavno provedena na klinici Ospedale Santa Maria Annunziata u Firenci pokazala je kako crno vino povoljno utječe na spolnost žena. U istraživanju je sudjelovalo 789 žena u dobi od 18 do 50 godina iz Chiantija u Toskani (da, onog po kome je vrsta vina dobla naziv). Žene su odgovorile na upitnik Female Sexual Function Index, fokusiran na 6 aspekata seksualnosti. U upitniku su pitnja o učestalosti želje, uzbuđenja, ovlaživanja, orgazma i boli prilikom spolnih odnosa i stupnju zadovoljavanja tijekom posljednjih četiri tjedna.
Žene koje na dan popiju jednu ili dvije čašice crnog vina pokazivale su znatno bolje rezultate u smislu veće uzbuđenosti i zadovoljavanja uz manje boli.
Crno je vino korisno i za muškarce
Malo starije istraživanje što ga je proveo docent Andrea Ledda na Universita dell'Aquila, pokazalo je da crno vino povoljno utječe i na spolnost muškaraca. U umjerenim količinama - do tri čaše dnevno - trebalo bi povoljno utjecati na trajanje erekcije, a prije svega na mogućnost kasnije ejakulacije. Osim toga izgleda da andropauza kod redovitih konzumenata umjerenih količina vina počinje kasnije.
A pitamo se kako djeluje pivo? Najvjerojatnije će trebati pričekati na neko njemačko istraživanje.
































